چرا از پدرام حمایت کنیم؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153770 منبع: پرینت

كمتر انسان آگاهی است يا می توان گفت تعداد انگشت شماری دانا است که مخالف رهبری جريان مردمی لطيف پدرام است آن هم نه منتقد برنامه هایش بلكه مخالفت آنها از حسادت های نامردی روزگار فطرت نادرست انسانی سر چشمه می گيرد.

جمع شدن و حمايت از پدرام در راستای حمايت از مردم، آزادی، عدالت، آرامش، آسايش و امنيت مردم است. با حمايت از پدرام می شود تاريخ درخشان و هويت گم شده مردم سرزمينمان را برگردانيم می شود اقتدار و احترام به مردم كشورمان را بدست بياوريم با حمايت از پدرام می شود جلوی مرگ های نامرگ را گرفت.

قبل از اينكه جنازه های بيشتر سربازانمان برگشت داده شوند، قبل از اينكه كودكان بيشتر سرزمينمان يتيم شوند، قبل از اينكه بيشتر فريب و در دام وطنفروشان، معامله گران، خاینان و بزدلان قرار گيريم هدف و مقصدمان را براي آزادی، امنيت و... روشن كنيم.

اگر گاهی در حمايت از برنامه ها و افكار پدرام نوشته می شود بدين معنا است که حمايت از پدرام حمايت از خواست ها و ارزش های مردم ما است، حمايت از مردم مظلوم و رنج ديده كشورمان است.

اين است هدف حمايت نه غير از اين.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پدرام
حمایت
نظرات بینندگان:

>>>   هر انسان عاقل و با عقل سالم وبی تعصب از پدرام حمایت میکند.
من به عنوان یک هزاره نه به عنوان یک شخص بلکه به عنوان یک مفکوره از اقای پدرام حمایت میکنم.
واگر این مفکوره در هر رهبر از هر قوم باشد قابل حمایت است .
چی تاجیک باشد چه پشتون وچه هزاره وازبک وهر قومی دیگری ....
پدرام رهبر عقل سالم است .
رهبر ملی است نه رهبر تاجیکها

>>>   حمایت ازپدرام دشمنی به افغانستان وافغانها است زیرا وی یکی ازیتها راقبول ندارد
صرف خراسانی ها ازوی حمایت کند
خراسان هههههههه خراسان بیشک تان پهلوانها میشود که خراسانی ها ازایشان حمایت کند مردم افغان هرگز حمایتش نمیکند

>>>   از پدرام نه از مرام پدرام حمایت میکنیم .مشروط بر اینکه وقتی در چوکی رسید دست بخون فروشی نزنند مانند دگران

>>>   حمایت از شخص که داعیه ای عدالت خواهی را بلند میکند حمایت از تمام
ارزش های ملی و انسانی است .
اما مشکل اینجاست که تصمیم منفعلانه که میتوان خایینانه اش خواند
از جانب عطا محمد والی پیشین ولایت بلخ مردم را مایوس ساخته است که
باید این دلال عزت و شرافت مردمی ( عطای نور ) محاکمه مردمی شود تا
به اصالت داعیه ای حق خواهی آقای پدرام و امثال این مردان دل گرمی
به وجود آید .
نبیلا از کندز

>>>   آقای ګل امیری!
قبل از اینکه مردم را به دفاع از پدرام دعوت نمائید، آیاامکان آن موجود است که برنامۀ ایشان را تئضیح بدهید؟ آنچه نا حال از آقای پدرام شنیده شده، جز پشتون ستیزی چیز دیگری نبوده است که این امر دندان افراطی های پشتون را به جان مردم غیر پشتون تیز نموده و نتیجۀ دیگری نداشته است!
آقای پدرام با این راهکار شان به یک پان تاجکیزم تمام عیار تبدیل شده که تفاوتی با سایر فاشیستان قوم ندارد، فاشیزم پشتون، فاشیزم تاجیک و پان تورکیزم و سایر فاشیستان هیچ تفاوتی از هم نداشته بلکه همه زمینه ساز اختلافات قومی به نفع استعمار جهانی اند.
میهن زرغون

>>>   پدرام یگانه امید مردم ما است.
زنده باد رهبر عزیز ازادیخواه ما.

>>>   از پدرام حمایت کنید تا از اسارت شروپساد آزاد شوید

>>>   Salam
نه غنى مقصر است و نه اتمر ، اين تاجيكان ، هزاره ها و ازبيك ها مقصر اند كه از حاكميت غنى دفاع مى كنند ، سرباز و افسر كه براى حكومت غنى مى جنگد بايد بفهمد كه خودش شمشير به قلب خودش فرو مى برد ، هيچ كسى مقصر مرگ او نيست جز خودش . مرگ كه براى يك شكم نان باشد شهادت هم نيست

>>>   Latif Pedram III
به قلم نویسنده و پژوهشگر افغان شبیرکاکر:
دیروز آقای هارون امیرزاده در بارهء جنګ غزنی نوشت که جنګ غزنی تنها جنګ چند تاطالب افغان با دولت نیست۰ این جنګ میان دو فرهنګ توحش قبیلوی و شهری است که مدیریت آنرا اشرفغنی به عهده دارد تا پایتخت تاریخی خراسان از صفحهء روزګار محو شود وتمام آثار باستانی خراسانیان ازبین برود۰ اما سوال که باقی می ماند این است که : چی کسانی در صف غنی علیه طالبان افغان میجنګند؟ اګر این جنګ میان دو فرهنګ است چرا فرزندان فرهنګ شهری غیر پشتون؛ زیر پرچم غنی بحیث نماد فرهنګ قبیلوی در آمده اند واز وی اطاعت میکنند؟

>>>   زه يو پشتون يم زه زي داكتر صاحب پدرام حمايت كوم
نصيب الله پشاور

>>>   پشتونهای ازاده ومرد جواب دهند:
کدام حرف پدرام تعصب دارد؟
عادلانه قضاوت کنید ایا پشتونها حاضرند هویت دیگری را قبول کنند؟
تا قبل از ایجاد اغتتشاش شما پشتونها بر سر تذکره برقی کسی حرف از خراسان و افغانستان زد؟
وقتی شما به زور هویت خود را تحمیل میکنید ایا دیگران حق اعتراض ندارند؟
واقعا عادلانه جواب دهید.

>>>   Ismail Azimi
وقتی طالب و داعش اوغان باشند .
سرباز ان همه تاجیک ، ازبیک و هزاره .
سر قوماندان اعلی قوای مسلح ، وزیر دفاع ، ریس عمومی استخباراتش هم اوغان .
پس واضحست که ، چرخبالهای دولتی طالب را اکمال میکند تا نیروهای اردو و پولیس را و سرنوشت شان جز این چیزی دیگری بوده نمیتواند.

>>>   همسخن
غنی: چطور است کار و بار؟
کرزی: تیر به هدف خورد!
غنی: چطور؟
کرزی: یک تعداد شان دور خودت جمع شدن، یک تعداد شان را مه بنام ائتلاف و انتخابات گپ دادیم- بیخی راه گم شدن!
غنی: ای نمی رقم که مصروف شوند، تذکره توزیع میشه و طالبان هم کارهای خانه‌گی شان را خوب انجام میتن !

>>>   در طول ۱۳۰ سال پسین چیزی بنام وحدت ملی وجود داشته شما را بخدا سوگند میدهم که کدام علایم از وحدت ملی مشاهده شد در سیاست های حزب دیموکراتیم دولت ظاهر وداود دولت کرزی واحمزی وطالب که خود صفت خویش ادا میکنند

>>>   Ahmad Parwani
آمار مرده های متحرک در کشور:
لطفا فهرست را دقیق بگردید شاید خود و دوستان تان را در جمع بیابید.

۱. بیش از هزار استاد دانشگاه
۲. قریب دو صد هزار معلم
۳. بیش از هزار فعال مدنی
۴. هزار ها فعال سیاسی
۵. هزاران تجار ملی و فرا ملی
۶. بیش از صد هزار دانشجوی مقاطع لسانس و ماستری
۷. بیش از صد هزار نیروی نظامی که هنوز نوبت قربانی شدن شان فرا نرسیده.
۸. بیش از صد هزار کارمند دولتی که منتظر اند روزی طالبان به مقصد اصلی روانه یک شان بسازند.
۹. ملیون ها انسان بالغی که غریب کار و منتظر انتحاری اند.
۱۰. ده ها هزار حاجی و ملک و ملا

مجموع این مرده های متحرک همه روزه شاهد پر پر شدن عزیزان، هم صنفان، هم مسلکان، هم کیشان و عزیزان خود بدست طالبان وحشی با همدستی ارگ و حامیان خارجی ان هستند ولی از آنجا که زنده نیستند هیچ احساس و واکنشی از خود نشان نمیدهند‌.

>>>   Homayoun Paiez
دو دهه است، فاشیزم دو سره و هزار چهره با درنده خویی وگاه روباه صفتی تمام ، در قالب طالب و داعش و حکمتیار حقانی و و کرزی و غنی ...و با پشتیبانی انگلیس و امریکا و پاکستان ... و بخاطر تحکیم قدرت و فبالهء دایمی این سرزمین، بنام یک قوم، می کشند؛ آتش می زنند، ویران می کنندو...فاجعه می آفرینند؛ ولی ما گوسفند ها، یاد گرفته ایم که فقط، ماتم می بگیریم و به یکدیگر، اعلان غمشریکی فیسبوکی نماییم. بلی، در این فجایع، تیکه داران مسخ شده و معامله گر تاجیک، ازبیک، هزاره و... شریک اند؛ زیرا، همین ها اند که درمعاملات ننگین شخصی و خانواده گی شان، از عزت، شرف، هویت، تاریخ و گذشتهء شان گذشته اند؛ و همهء این ها را در بدل فقط تجمل های کاذب و شکم های چرب، فروخته اند و کمر فاشیزم را بسته اند و همین ها اند که سبب تداوم، استمرار و استبداد فاشیزم اند...نسل جدید و حق طلب، در قدم نخست، با تبر ها و دسته های تبر های دستان فاشیزم، که همین معامله گران اند؛ مشکل را روشن و حل نمایند... بعد، چنانکه بار ها گفته ایم ویک بار دیگر تاکید می کنیم؛ این جا همهء فجایع ریشهء ملی، تاریخی و فرهنگی دارد. دست های مداخلهء خارجی هم، از همین شگاف ها دراز است و اینکه کی ها در طول تاریخ، آلهء دست خارجیان ان ؛ آن هم مثل آفتاب روشن است... بنا بر این، تا زمانیکه با تمامیت خواهان چند سره و هزار چهره، بر سر مسایل ملی- فرهنگی- هویتی، توافق حاصل نه گردد؛ این کشتار ها و فاجعه ها و خون خواری ها را پایانی نخواهدربود

>>>   به شهادت تاریخ وقتی نام این خطه آسیا خراسان بود صد هادانشمند از آن برخواستند که اسمای شان سبت اوراق تاریخ است اما زمانی اسم افغانستان را بخود اختیار کرد دگر هیج دانشمند در این خطه پیدا نشد این است تفاوت افغانستان و خراسان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است